duminică, 17 martie 2013

La Multi Ani!



Acum 3 ani, tremuram de emotie in asteptarea ta... astazi, tremur de emotie scriind randurile acestea.  

Parca mai ieri ma chinuiam sa te am si auzeam intr-un mod ciudat si pesimist "...nu prea sunt sanse..", apoi dintr-o data am intrat intr-un vartej de momente unice si minunate: teste de sarcina (muuulte si facute de prietenii cei mai buni doar ca sa-mi confirme mie vestea cea mare), confirmarea oficiala urmata de instiintarea tuturor, primele batai de inima si primele miscari in burtica, alegerea nasilor, NASTEREA, statul in fudulet, primele silabe, primele cuvinte, primii pasi, primul - cel mai sincer si mai minunat TE IUBESC! Cand a trecut timpul?! 3 ani. 3 clipe. 3 vieti. Cele mai frumoase pe care mi le-as fi putut imagina vreodata.

LA MULTI ANI minunea mea, cel mai frumos, cel mai destept si cel mai cuminte baietel din lume! Iti doresc si azi, ca-n fiecare zi a mea, o viata lunga si frumoasa! Cu sanatate! Cu dragoste! Cu noroc! Cu prieteni buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Averea!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers