miercuri, 1 iunie 2011

STOP AVORTULUI!

Buna. Ma numesc...adica inca nu ma numesc, sunt prea micut, am abia 2 saptamani de viata. Si mamica mea e micuta, inca merge la scoala. Astazi si-a dat seama ca sunt in pantecele ei. Nu stie inca, ca sunt un baietel sper sa ma cheme Alex.

Azi ia spus lui tati si s'au certat.....
-Mama nu plange eu te iubesc! Ce frumos a fost asta noapte mamica sa aud cuvintele tale dulci....

Acum vorbesti cu bunica... Nu plange... Gandeste-te.. Cand ma vei naste am sa te fac sa zambesti mami!

Dar ceva nu merge bine, iar eu am inteles totul mama.. Am inteles ca nu v'oi deveni niciodata un copilas.. Ca nu ma vei invata niciodata sa merg.. Ca nu vei fi fericita vazandu'ma razand.. Nu fi disperata...Nu-ti fie frica..E doar o intepatura de ac pentru mine..

M-a intepat acum, si uite plang Nu stiu dc mami dar plang Plang pentru ca nu o sa te cunosc niciodata mama Dar e bine si asa.. Sper ca acolo sus sa fie un rai ...da .. un rai.. Pentru noi mama ..copii niciodata nascuti!

STOP AVORTULUI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Averea!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers